Wycieczka klasy 7a i 7b do Wrocławia

W dniach 23-24.05.2024 roku uczniowie klas 7a oraz 7b wraz z opiekunami zwiedzali
Wrocław.

Zaczęliśmy od Stadionu WKS ŚlĄSK Tarczyński Arena, gdzie mogliśmy przejść obok bezcennej murawy
i zwiedzić zaplecze.Następnie spacerowaliśmy po Ostrowie Tumskim, poznając historię zabytków i
poszukując ukrytych wrocławskich krasnali.
Niezapomniane wrażenie zrobiła na nas Panorama Racławicka przedstawiająca zwycięską
bitwę pod Racawicami. Odpoczynek dał nam rejs statkiem po Odrze, podczas którego zachwycała
panorama miasta z innej perspektywy. Po spacerze po Starym Mieście zakwaterowaliśmy się w
hotelu. To jednak nie był koniec atrakcji, gdyż wieczorem pojechaliśmy miejskim tramwajem pod
Halę Stulecia do Parku Szczytnickiego na pokaz ,,tańczących fontann”.

A potem spaliśmy długo i mocno.

Na drugi dzień, po pysznym śniadaniu pojechaliśmy do Zoo i Afrykarium – to było naprawdę
bliskie spotkanie z… przyrodą. Kolejny punkt programu: Hydropolis, czyli centrum nauki o wodzie
przeniosło nas w przeszłość techniki oraz pokazało przyszłość nauki. Punkt kulminacyjny – Sky Tower
pokazał nam natomiast panoramę Wrocławia z poziomu 49 piętra.
I po długiej, wesołej podróży dojechaliśmy do domu.